12 Kasım 2010 Cuma

listening için güzel bir video

merhaba
ingilizcenizi ilerletmeniz için bol bol dinleme yapmanız gerekiyor. Önceleri kendinizi anlamaya zorlamayın.
Bu video güzel bir eğitim videosudur. Değişime karşı adaptasyonu anlatan bir video animasyon.


Hotfildan nasıl dosya indireceğini Bilmeyenler için, Hotfile dan Eğitim videosunu nasıl indereceğinizi anlatan kısa videoyu izleyerek öğrenebilirsiniz çok kolay (Hotfile'dan Nasıl Dosya indirilir tıkla!!).



Ayrıca, eğer isterseniz ingilizce alt yazılı filmi de aşağıdaki linkten inderebilirsiniz (alt yazı türkçe değil ingilizce, burada amaç nasıl söylendiğine odaklanmanızdır)
-------------------size bir süprizimiz daha var !!!---------------
iş dünyası ile ilgili harika bir eğitim videosu, eğlenceli ve öğreticidir şiddetle tavsiye edilir. Aşağıda linki ekledik.
Hotfildan nasıl dosya indireceğini Bilmeyenler için, Hotfile dan Eğitim videosunu nasıl indereceğinizi anlatan kısa videoyu izleyerek öğrenebilirsiniz çok kolay (Hotfile'dan Nasıl Dosya indirilir tıkla!!).

Eğitim Videosunu indirmek için linki tıklayın.

Hiç yorum yok: